Tanulást segítő foglalkozás gyerekeknek

A foglalkozás kineziológiai alapokra épül. Célja, hogy oldja a gyerkőc tanulással kapcsolatos szorongásait, magabiztossá tegye, növelje önbizalmát  és önbecsülését, pozitívvá tegye a gyerekek belső hozzáállását.

 A foglalkozás alatt a gyerekek olyan gyakorlatokat sajátítanak el, melyek:

 - Egy része az integrált agyműködést segíti, vagyis a jobb és bal agyfélteke, az elülső és hátulsó rész, alsó és felső rész és az agy-test együttműködését, működésük összhangját segíti elő;

- Más része segíti a gyermeket a stresszes helyzet kezelésében, vagyis az integrált agyműködés fenntartását, fennmaradását segíti stresszes helyzetben (felelés a táblánál, érettségi vizsga, dolgozat);

- Harmadik része oldja a feszültséget, szorongást;

- Negyedik része képességfejlesztő, vagyis fejleszti például a gyermek kommunikációs képességét, koncentrációs képességegét;

- Ötödik része az érzékszerveket segíti a jobb teljesítményben. (jól lássa, jól hallja, jól kommunikálja, jól emlékezzen, értően olvasson);

Ezeket a gyakorlatokat aztán a gyermekek otthon és az iskolában is fogják tudni alkalmazni önállóan.